Tarieven:

Een kennismakingsgesprek van ongeveer een uur is gratis en vrijblijvend.

Mijn uurtarief is € 55 incl BTW.
Kleine organizing materialen zijn inbegrepen in het uurtarief.
Ik werk in sessies van minimaal 2 uur aaneengesloten.

Tijdens de eerste werkafspraak gaan we samen aan de slag met praktische opruimtechnieken en krijg je tips en adviezen. Aan het einde van een werkafspraak bepaal je zelf of je een volgende afspraak wilt plannen en zo ja, na hoeveel tijd. Hoe lang een klus duurt is erg afhankelijk van de snelheid waarmee je zelf beslissingen kan nemen en de tijd en energie die je hebt om de klus te klaren.

Pakketten:

Je kunt kiezen uit verschillende pakketten waarmee je een vast aantal uren inkoopt. Een klein pakket, speciaal voor dat eerste steuntje in de rug, of een uitgebreid pakket zodat we een groter gedeelte van het huis aan kunnen pakken. Kun je niet kiezen of twijfel je over het aantal uur dat je nodig hebt? Bel me even of stuur een mail, dan bekijken we samen wat voor jou het beste past.

Pakket 1

€ 150 (incl. BTW)
3 uur ordenen en organiseren
(1 werkafspraak van 3 uur)

Pakket 2

€ 275 (incl. BTW)
6 uur organiseren en ordenen
(2 werkafspraken van 3 uur)

Pakket 3

€ 375 (incl. BTW)
9 uur ordenen en organiseren
(3 werkafspraken van 3 uur)

Jaarabbonnement

€ 49 euro per maand (incl. BTW)
15 uur opruimen en ordenen
(maximaal 6 werkafspraken)

Tarieven Persoonsgebonden Budget (PGB):

Een kennismakingsgesprek is gratis en vrijblijvend.

Mijn uurtarief is 40 euro. Dit tarief is vrijgesteld van BTW.
Ik werk in sessies van minimaal 1 uur aaneengesloten.

Zie voor actuele informatie over het PGB www.svb.nl en www.pgb.nl

 

Wil je samen efficiënt, praktisch, doelgericht en stapsgewijs aan de slag?
Neem vrijblijvend contact op

Maaike Hermans
Faunalaan 64

5831 MB Boxmeer

info@stapsgewijsorganizing.nl

06-40262267

Contactformulier

Graag help ik je verder

Invalid Email
Invalid Number